2010. április 15., csütörtök

Lakás takarítás

Tegnap egy újabb takarítási feladatom volt, egy csepeli lakáshoz osztottak be, hogy ott lesz rendszeres feladatom. Csepel szerencsére nem volt olyan messze se a cégtől, se az otthonomtól, úgyhogy rendes a főnök, hogy ilyen helyet választott nekem. Természetesen utcanevet és házszámot nem írok le a személyi jogok végett.

A kertes házhoz reggel 8-ra rendeltek oda, mivel addigra már gyakorlatilag mindenki elment otthonról, tehát nem voltam senkinek az útjában, mikor nekiálltam a takarításnak (egyedül a családanya volt otthon, de ő is csak tíz percre, mert sietnie kellett, elmondta, mit hol kell takarítani). Szeretem ezt a bizalmat, amit a családok, és a nagyobb irodás cégek adnak a takarítóknak, egyedül takarítottam a lakásba, minden értéktárgy elöl volt, szóval ez tetszik. Az első feladat a konyha takarítása volt, általában ez a legmacerásabb, úgyhogy ezzel kezdtem. Az előkészítő asztal tele volt ételmaradékokkal és foltokkal, csodálkoztam is, mikor *Szilvi azt mondta, hogy nem rég volt lakásfelújítás. Persze egy lakásfelújítás nem jelenti azt, hogy mindennek csillognia villognia kell hónapokon át, csak meglepődtem, hogy ennyire nem vigyáznak az új bútorokra, mert azért látszott, hogy újak voltak.

Visszatérve a konyha takarításra, az edényeket elmosogattam, és az előkészítő asztal foltjait, nagy küzdelem árán, de lesikáltam. A sütő tiszta olajmaradékos volt, be is kellett vetnem  a cégünk egyik kedvenc tisztítószerét (ha valakit érdekel, kérdezzen róla kommentben), és percek alatt lejött mind, persze sok szivacs öblítés után :)

A fürdőszoba takarítás nem okozott túl nagy gondot, csupán az üvegpolcok letörlése volt hosszabb meló, a tükröt 2 perc alatt le lehetett törölni egy újabb hasznos tisztítószerrel. A fürdőszoba takarításnál, már csak a felmosás volt hátra, de felmosni egyszerre akartam az egész lakást.

A nappaliban szép rend volt, leszámítva a morzsákat a kanapé előtt, nagyon nem vigyáznak a bútorokra ahogy elnézem :)… a takarítás itt se volt gond, az egész lakással 3-kor végeztem, nem volt túl nagy meló :P

Nincsenek megjegyzések: