2010. április 13., kedd

Parketta tisztítás

Már előző parketta tisztításos cikkemben kifejtettem mennyire oda kell figyelni a parkettára, hogy ne essen semmi baja. Most hétvégén átjött a család egyik barátja, és hozta magával a saját családját, köztük egy 2 éves kisgyereket is. Már előre sejtettem, hogy ennek nem lesz jó vége, mert a gyerkőc előszeretettel ment minden olyan tárgynak a közelébe, amivel bajt okozhatna, és egyszer csak be is következett az amitől féltem..gondolt egyet és lecsapta a kajával teli tányért az asztalról.

klasszikus_nappali

Áldom a szerencsém, hogy nem padlószőnyegünk van a nappaliban, különben rettenetes meló lett volna a milánói maradványainak feltisztítása. Természetesen így se volt könnyű a tisztítás, az a szósz szépen megfogta a parkettát, gyorsan kellett cselekedni, mert ha rászárad, akkor a tisztítás lehetetlenné vált volna. Persze a másik család megszidta a gyereket, amit meg is értek, de mintha észre se vette volna, keresett újabb lehetőségeket arra, hogy hogyan tudna rávenni még a tisztításra, de szerencsére már nem volt alkalma keresztbe tenni nekem.

spagetti

A parketta tisztítása nem volt egy nehéz feladat, először egy tekercs szalvétával felszedtem a milánóit, fogalmam sincs hogy, de a tányér nem tört össze, mondjuk nem nagy magasságból esett le, de el se akartam hinni. Miután végeztem a tisztítás első fázisával, belefogtam a felmosásba, ami már kissé nehezebb volt, mert amíg felszedtem a milánói tésztákat, addig a szósz szépen ráragadt a parketta felületére. Na mondom remek, mégse lesz ez olyan egyszerű, fogtam a csodaszerem (márkaneveket nem teszek közzé, ha valakit érdekel kommentbe kérdezze meg, vagy email-ben), és neki álltam a felmosó ronggyal csodát művelni. Meglepődtem, hogy valóban percek alatt végeztem a tisztítással, 4-szer kellett csak kicsavarnom a felmosó rongyot, és már nyoma se volt a spagettinek, legyőztem a kisgyereket :)

Nincsenek megjegyzések: